CzechTourism připravuje podzimní kampaň na podporu příjezdu cizinců

Státní agentura CzechTourism připravuje na podzim a zimu kampaň na podporu příjezdu zahraničních hostů za 35 milionů Kč. Informoval o tom její ředitel Jan Herget. Největší část peněz, deset milionů korun, má jít na komunikaci tradic ČR, se zvláštním zaměřením na vánoční trhy, advent a prodloužené víkendy. Dalších šest milionů Kč na podporu leteckého spojení. Kampaň bude v zemích, odkud do ČR tradičně lidé cestovali, jako jsou Itálie, Španělsko, ale také třeba Izrael nebo Skandinávie. Šest milionů korun pak stát plánuje dát na podporu kongresové turistiky, sedm milionů na propagaci lyžování v ČR. Tato kampaň by měla být v blízkých státech kolem ČR, jako jsou Německo, Polsko, Slovensko, Rakousko, ale i ve vzdálenějším Nizozemsku. Poslední zahraniční marketingová kampaň bude na podporu českého lázeňství za osm milionů Kč.