Volební seskupení odstartovala svou propagaci v rozhlase a televizi
Česká televize i Český rozhlas začaly od středy vysílat předvolební spoty stran a hnutí kandidujících v letošních sněmovních volbách. Prostor v každém z bloků dostalo všech 22 kandidujících uskupení. Možnost oslovit voliče přes televizní obrazovku nevyužili jen Senioři 21. ANO svůj příspěvek v ČT zahájilo animovanými záběry z demonstrace za nižší důchody, zdanění bytů a příliv migrantů, což přisuzuje Pirátům. "Tohle fakt ne. Budu vás bránit před chaosem těchhle šílenců," sliboval šéf vládnoucího hnutí Andrej Babiš. Piráti v koalici se Starosty v dynamicky pojatém klipu volali po ukončení vlády chaosu. "Zbavme se pijavic, co naši zemi okrádají o budoucnost," vybízel předseda Pirátů Ivan Bartoš. KSČM se ve svém spotu o pěti programových prioritách vymezila proti koalici Spolu, kterou tvoří ODS, KDU-ČSL a TOP 09. Lídr Spolu a předseda ODS Petr Fiala apeloval na nutnost změn a návrat slušnosti. "Máme na to vyhrát nad nevraživostí a nedůvěrou," uvedl. Vládní ČSSD ve svém klipu připomínala svůj podíl na zvyšování důchodů a propagovala předsedu a ministra vnitra Jana Hamáčka. Podobně Trikolóra, která kandiduje ve spojení se Soukromníky a Svobodnými, klip pojala jako propagaci své předsedkyně Zuzany Majerové Zahradníkové. Na přírodu zaměřený spot Zelených se odlišoval tím, že v něm vystupovaly hlavně děti jako symbol budoucnosti.
Protestní strany jako SPD, Volný blok nebo Otevřeme Česko normálnímu životu využily záběry ze svých shromáždění. Hnutí Přísaha a komunisté zase střídání barevných a černobílých záběrů. Strany Moravané a Volte Pravý blok pojaly svůj příspěvek jako powerpointovou prezentaci. Moravské zemské hnutí volalo po obnově zemského zřízení, strana Koruna česká po obnově monarchie.
Strany, hnutí a jejich koalice mají prostor ve vysílání obou veřejnoprávních médií stanoven zákonem. Mohou tohoto času využít k představení svého programu a kandidátů. Do povědomí tak mohou proniknout i seskupení, která nemají finance na nákladnější formy kampaně.