Škoda Auto si upevnila pozici jedničky v prodeji aut na Slovensku
Automobilka Škoda Auto si loni upevnila pozici jedničky na slovenském trhu s novými osobními vozy s náskokem před konkurenty, byť v zemi dodala zákazníkům méně aut než v roce předchozím. Celkový prodej nových aut v zemi kvůli dopadům pandemie klesl téměř o čtvrtinu. Vyplývá to z informací, které ČTK poskytla mluvčí společnosti Škoda Auto Slovensko Lenka Kalafut Lendacká. Škoda Auto loni dodala na slovenském trhu 17.064 vozidel, zatímco v roce předchozím to bylo přes 20.000 aut. Navzdory tomu podíl značky se na trhu zvýšil na 22,4 procenta z předloňských 19,9 procenta, podle Lendacké to je nejlepší výsledek společnosti za posledních deset let. Nejprodávanějšími modely na Slovensku loni byly Fabia a Octavia, které patří do výrobního portfolia mladoboleslavské automobilky.