Incoma: V ČR stále roste obliba velkých nákupních center

Velká nákupní centra se u Čechů těší stále větší oblibě. Podle nejnovějšího výzkumu společností Incoma Research a GfK Praha jich chodí aspoň jednou týdně nakupovat do obchodních center rovná polovina. Oproti roku 2002 lidé v nákupních centrech také utrácejí podstatně více peněz. Zákazníky do nákupních center láká nejen velká nabídka zboží, ale například i možnost pobavit se v multikinech. "Téměř polovina oslovených chodí do nákupního centra aspoň jednou týdně, další čtvrtina každý druhý týden. Čtvrtina návštěvníků tráví ve svém oblíbeném nákupním centru v průměru více než dvě hodiny, polovina se zde zdrží po dobu jedné až dvou hodin," řekl v úterý ČTK Tomáš Drtina ze společnosti Incoma Research. Dodal, že jen asi pětině oslovených lidí zabere návštěva nákupního centra méně než jednu hodinu.