Ministerstvo: Školy mají usilovat o zapojení všech dětí do výuky na dálku
Školy by se podle ministerstva školství měly snažit zapojit do výuky na dálku všechny žáky a těm, kteří mají s distančním vzděláváním problémy, by měly pomáhat prostřednictvím individuálních konzultací. Pokud se dítě výuky na dálku neúčastní, má škola zjistit proč, případně se obrátit na neziskové organizace či sociální odbor. Úřad to doporučil v metodice, kterou rozeslal ředitelům škol a kterou ČTK poskytla mluvčí ministerstva Aneta Lednová.
Školní inspekce dnes informovala, že rok od prvního přechodu škol na výuku na dálku zůstává v ČR bez techniky pro výuku on-line 50.000 dětí a kolem 10.000 se zřejmě neúčastní distančního vzdělávání vůbec. Podle ministerstva je nyní potřeba, aby se učitelé zaměřili i na podporu psychické pohody dětí.