Průzkum: Češky utratí na internetu průměrně za měsíc asi 2000

Češky za nákupy na internetu podle průzkumu společnosti Testuj.to utratí průměrně zhruba 2000 korun měsíčně. Výdaje přitom nezahrnují předvánoční nákupy ani velké slevové akce. Nejvíce ženy objednávají oblečení, obuv, kosmetiku a různé doplňky. Kvůli pandemii koronaviru zhruba polovina Češek začala nakupovat na internetu častěji, vyplývá z průzkumu firmy, který má ČTK k dispozici. Češky loni neopomenuly ani největší slevovou akci roku Black Friday. Nakoupilo při ní podle průzkumu asi 60 procent žen. Většinou utratily 2000 až 5000 korun, přičemž až 80 procent zákaznic zaplatilo za zboží ve slevách minimálně 1000 korun. Kromě oblečení, bot a kosmetiky při Black Friday 30 procent žen nakoupilo hračky, hry a knihy.