Strany a hnutí zahájily předvolební agitaci ve vysílání ČT a ČRo

Politické strany a hnutí, které se letos vypravily do boje o poslanecká křesla, zahájily předvolební agitaci ve vysílání České televize a Českého rozhlasu. K představení svých spotů v řadě případů předem využily internetu - stranických webů nebo serveru YouTube. Jejich televizní a rozhlasová poselství se v porovnání s kampaněmi před minulými volbami příliš neliší. Ve spotech většinou uskupení představují své kandidáty a program. I když je vysílání volebních spotů již tradicí, podle politologa Daniela Kunštáta nemají vliv na rozhodování voličů. Sledovány byly v televizi na počátku 90. let, nyní mají větší potenciál oslovit spíš uživatele internetu, ani tam ale nebudou znamenat velké posuny v preferencích. Vizuálně se podle politologa spoty přiblížily těm, které zná z Německa nebo Británie. Už s ohledem na to, že adresáty spotů budou spíše mladší ročníky užívající internet, měly strany podle Kunštáta volit odlehčenější formu.