V ČR začala kampaň podporující dárcovství pro neziskový sektor

V České republice začal 8. ročník celostátní informační kampaně na podporu neziskových organizací 30 dní pro neziskový sektor. Letos je hlavním tématem individuální dárcovství, řekl novinářům ředitel Informačního centra neziskových organizací Marek Šedivý. Český národ podle jeho slov dovede pomoci v krizových okamžicích. Svědčí o tom pomoc obětem nedávné přírodní katastrofy v Asii. Češi však zároveň nedoceňují to, že doma existují neziskové organizace a potřebují dlouhodobou podporu.

Kampaň budou doprovázet televizní a rozhlasové spoty, v Praze a ve vybraných krajských městech navíc také reklama na ulicích. Autoři televizního spotu chtějí divákům ukázat, že každý má právo na "comeback". Vybrali si bezdomovce, kteří zastupují všechny lidi v nouzi, a zvolili formu spíše anekdoty než dojemných záběrů.