ODS hodlá vstoupit do EU "se vztyčenou hlavou, nikoli v předklonu"

Netradiční podobu bude mít kampaň občanských demokratů před volbami do Evropského parlamentu. Vedle 24 svých kandidátů v ní chce nejsilnější opoziční strana lidem představit organizační strukturu Evropské unie. Volební manažer ODS Martin Říman v pátek novinářům řekl, že jeho stran vloží do kampaně 20 až 30 milionů korun. "Kampaň nebude mít klasický reklamní charakter. Bude mít edukativní složku, protože veřejnosti chybí informace o strukturách EU, ačkoli loni vláda vyhodila za kampaň 200 milionů," prohlásil Říman.

V kampani bude chtít podle Římana ODS veřejnosti sdělit, že na rozdíl od stran vládní koalice hodlá vstoupit do EU "se vztyčenou hlavou, nikoli v předklonu". Lidé se podle něj také dovědí, že volbou kandidátů ODS podpoří evropskou pravici, která v letošních volbách hájí přední pozici v EP. Europoslanci ODS budou v EP součástí frakce evropských lidovců a demokratů.