Sát prodal od června do konce srpna 2,6 milionů dálničních známek, meziročně více

Stát od června do konce srpna letošního roku prodal více než 2,6 milionu dálničních známek, o téměř 170.000 více než za stejné období loni. Vzrostly také příjmy z prodeje, letos v létě stát za známky utržil 1,58 miliardy korun, meziročně o 85 milionů korun více. V tiskové zprávě to dnes uvedl státní podnik Cendis, který systém elektronických známek provozuje. Zvýšený zájem o kupony podle dat podniku způsobila především vysoká poptávka po nových jednodenních známkách. "Srpen přinesl rekordní prodej jednodenních dálničních známek - zakoupilo si je téměř čtvrt milionu řidičů. Je zřejmé, že jsme nabídli produkt, který uspokojuje potřeby českých i zahraničních řidičů," uvedl ředitel Cendis Jan Paroubek s tím, že popularita jednodenních známek stabilně roste od jejich zavedení letos v březnu. Například v dubnu si jich řidiči koupili 115.405.