Vládní kampaň Moje vlajka má podpořit hrdost na Českou republiku
Komunikační kampaň Moje vlajka, kterou u příležitosti nadcházející výročí vzniku Československa připravil odbor strategické komunikace úřadu vlády, má za cíl podpořit hrdost občanů na jejich vlast. Lidé či instituce mohou fotografie a videa s vlajkou z různých míst sdílet na sociálních sítích s hashtagem #mojevlajka, uvedl úřad vlády. Právě českou vlajku vnímají autoři kampaně jako klíčový symbol národní hrdosti a svornosti.
Kampaň má podle nich ukázat, že Česko je krásná a sebevědomá země, v níž stojí za to žít. Do kampaně se zapojily státní instituce, města, Česká centra i česká velvyslanectví po celém světě. Ambasády sdílejí fotografie a videa z míst, kde působí, uvedl ministr zahraničí Jan Lipavský (nestr.)
Součástí akce je hra - organizátoři na zajímavá místa doma i zahraničí rozmístili několik desítek krabiček s českou vlajkou a odznaky se symbolem akce. Lidé je najdou podle připravené mapy.