Reklama CzechTourismu bude lákat Poláky k návštěvě Česka

Reklamní kampaň se sloganem "Zastavte se u nás!" bude měsíc oslovovat z televizí a tištěných médií Poláky a zvát je k návštěvě České republiky. Vládní agentura CzechTourism za ni utratila 26 milionů korun ze strukturálních fondů EU. Kampaň má zvýšit počet polských turistů, kteří Česko navštěvují. Například loni jich ČSÚ evidoval 254.000 z celkového počtu 6,06 milionu cizinců, kteří Česko v minulém roce navštívili. Poláci tak byli až osmou nejsilnější skupinou zahraničních hostů. Víc turistů přijelo do Česka například z Británie nebo dokonce USA.

Ve spotu zastaví policista polskou rodinu, která projíždí přes ČR k moři. Řidič očekává pokutu, ale je zaskočen policistovým přívětivým upozorněním na hrad Bouzov, který právě minul. Potenciální polští turisté, kteří doposud přes ČR převážně jen projížděli za svými cestami k moři a do Alp, budou oslovováni také formou tištěné inzerce a venkovních světelných reklam.