Škoda Auto rozjíždí novou kampaň, bude nabírat stovky lidí

Automobilka Škoda Auto zahájila novou personálně-marketingovou kampaň a hodlá ještě letos nabrat několik stovek zaměstnanců. Během letošního roku by tak mělo vzniknout v automobilce kolem sedmi stovek nových míst a celkový počet pracovníků by se měl zvýšit asi na 24.000. Zástupci automobilky o tom ve čtvrtek informovali novináře.

Automobilka chce posílit vývojové centrum o nové odborníky, zároveň hodlá získat další kvalitní vysokoškoláky, specialisty a mladé manažery. Potřebuje nové konstruktéry, specialisty na elektroniku, ale i další odborné i dělnické profese v souvislosti s náběhem výroby nové octavie. Ta se začala vyrábět ve Vrchlabí, ale v létě se přesune do Mladé Boleslavi. Naopak veškerá výroba současné octavie se pak bude soustředit do Vrchlabí. Člen představenstva odpovědný za personalistiku Helmuth Schuster potvrdil, že automobilka hodlá ve spolupráci s Mladou Boleslaví investovat do vybudování vzdělávacího centra. V něm mají být soustředěny nynější vysoká škola automobilky a plánovaná veřejná vysoká škola, kterou připravuje obchodní akademie. Zdůraznil nutnost získat špičkové odborníky a mladé manažery, kteří by měli automobilce pomoci mimo jiné rozvíjet nové trhy v zahraničí.

Cílem nové kampaně je oslovit co nejširší okruh potenciálně vhodných uchazečů o zaměstnání a vybrat ty nejlepší. "Jsme si vědomi, že nejsilnějším kapitálem korporací, které se chtějí v dynamicky se rozvíjejícím světě udržet a vylepšovat svá postavení a obstát v tvrdém konkurenčním boji, jsou lidské zdroje", řekl Schuster.