Regionální odlišnost na světovém trhu výhodou

ceske_a_kvalitni.jpg

Čeští podnikatelé a české firmy si někdy můžou připadat jako by se pohybovali v nepřátelském prostředí. Neustále se zvyšující daně, státní dozor a nesmyslná byrokratická nařízení, a často také ignorace a závist ze strany veřejnosti a zákazníků. Není divu, že část firem u nás se nechce profilovat jako „český byznys" a marketing považuje za téměř vulgární slovo, které se ve slušné společnosti nepoužívá. Přitom lokální česká identita může být na světovém trhu bonusem. Právě touto otázkou se zabývá projekt "České a kvalitní", v rámci kterého se za účasti okolo 200 lidí uskutečnila vzdělávací konference pro české firmy.

Čeští podnikatelé a české firmy si někdy můžou připadat jako by se pohybovali v nepřátelském prostředí. Neustále se zvyšující daně, státní dozor a nesmyslná byrokratická nařízení, a často také ignorace a závist ze strany veřejnosti a zákazníků. Není divu, že část firem u nás se nechce profilovat jako „český byznys" a marketing považuje za téměř vulgární slovo, které se ve slušné společnosti nepoužívá. Přitom lokální česká identita může být na světovém trhu bonusem. Právě touto otázkou se zabývá projekt "České a kvalitní", v rámci kterého se za účasti okolo 200 lidí uskutečnila vzdělávací konference pro české firmy.

Celý příspěvek najdete na adrese: www.rozhlas.cz/radio_cesko